Tuesday, August 16, 2011

ငါကလူပဲကြ

ဒါကေတာ့က်ေနာ္နိုင္ငံျခားကိုစထြက္ခါစ1990ေလာက္ကေတြႀကဳံ ့ခဲ့ရတဲ့ဟာသေလးတခုပါဗ်ာ.က်ေနာ္ကက်န္း
မာေရးသိပ္မေကာင္းေတာ့ခရီးသြားမယ္ဆိုရင္ပဲအိမ္ကထည့္ေပးလိုက္တဲ့ေဆးေတြကနဲနဲေနွာေနွာကိုမဟုတ္ဘူးဗ်
လက္ဆြဲအိတ္တအိတ္လံုးေဆးေတြနဲ ့အျပည့္ေပါ့ဗ်ာ.အဝတ္စားေတာင္သိပ္မပါဘူးဗ်.ေတာ္ယံုတန္ယံုေရာဂါက 
ေလာက္ကေတာ့ေအးေဆးေပါ့ဗ်ာ.တေန ့ေတာ့အလုပ္အတူတူလုပ္တဲ့ညီငယ္တေယာက္ဝမ္းခ်ဳပ္ပါေလေရာ.ဒါက
လဲေရာဂါတခုေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်လူတိုင္းလိုလိုတခါမဟုတ္တခါေတာ့ႀကံဳဘူးၾကမွာေပါ့.ဒါနဲ ့ေနာက္ဆံုးဆရာဆီကို
ေရာက္လာရေတာ့တာေပါ့.အကိုေရလုပ္ပါဦးဆိုေတာ့က်ေနာ္လည္းကိုယ္ေသာက္ေနက်ဝမ္းေပ်ာ့ေဆးတပုလင္း
ေပးလိုက္တာေပါ့ဗ်ာ.ေဆးကလည္းက်ေနာ္ေသာက္လက္စျဖစ္ေတာ့နဲနဲပဲေလွ်ာ့ေသးတာဗ်.ဒါနဲ ့ဘယ္လိုေသာက္
ရမလဲေမးေတာ့.က်ေနာ္လည္းမင္းကလည္းကြာ.ေဆးညႊန္းကိုဖတ္ျပီးသင့္ယံုၾကည့္ေသာက္ေပါ့လို ့ခပ္လြယ္လြယ္
ပဲေျပာလိုက္မိတယ္.ဒီလိုလဲထင္မထားမိဘူးေလ.ထားေတာ့ဗ်ာ.အဲဒီေန ့ကအလုပ္နားရက္ဆိုေတာ့က်ေနာ္တို ့လဲ
ျမဳိ ့ထဲကိုshoppingထြက္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ.သူကလြဲလို ့ေပါ့.ဒါနဲ ့ညေနေစာင္းလို ့အေဆာင္ျပန္ေရာက္ေတာ့မွပဲအ
ေၾကာင္းစံုသိရေတာ့တာပဲဗ်ဳိ ့.က်ေနာ္သူ ့အခန္းထဲကိုေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲသူ ့ကို ့ခုတင္ေပၚမွာဖလက္ျပေနတာကို
ေတြ ့လိုက္ရေတာ့တာပဲဗ်ဳိ ့.စကားေမးေတာင္ေကာင္းေကာင္းမရခ်င္ေတာ့ဘူး.ဒါနဲ ့ဓါတ္ဆားေလးဘာေလးတိုက္
ျပီး.စကားေမးရတဲ့အခ်ိန္ေလာက္က်မွက်ေနာ္ေမးၾကည့္ရေတာ့တာေပါ့ဗ်ာ.ဟမင္းကဘယ္လိုျဖစ္သြားရတာလဲကြ
ဆိုေတာ့သူျပန္ေျပာလိုက္ပံုက..အကိုကေဆးညႊန္းအတိုင္းေသာက္ဆိုလို ့ေဆးညႊန္းအတုိင္းေသာက္လိုက္တာပဲဆို
ေတာ့.ဟမင္းကဘယ္လိုေသာက္လို ့လဲ..ငါလည္းေသာက္ေနၾကပါကြာဆိုေတာ့..သူကထပ္ေျပာျပတယ္ေဆးညႊန္း
က.ကၽြဲ.ႏြား.ျမင္းဝက္တဗူးကိုနွစ္ခါေကၽြးဆိုေတာ့.က်ေနာ္လည္းငါကလူပဲကြဆိုျပီးတဗူးလံုးေသာက္ခ်လိုက္တာ.တဲ့
ေတာ္ေသးလို ့ေပါ့ဗ်ာ.လူဆိုတိုင္းလည္းအခြင့္ထူးခံခ်င္လို ့ကေတာ့ဘယ္ျဖစ္လိမ့္မတံုးဗ်.ဟုတ္တယ္မလား.

                        

No comments:

Post a Comment